طبس- حقاني- سرپرستي يزدفردا: معاون سياسي امنيتي استانداري يزد، جهت شركت در دومين جلسه شوراي اداري سال 1390 در طبس، به اين شهرستان سفر مي كند.


به گزارش يزدفردا: "غلامحسين دشتي" معاون سياسي استاندار يزد به همراه "مهدي تقوايي" مديركل سياسي وانتخابات استانداري و هيات همراه براي شركت در جلسه شوراي اداري شهرستان طبس كه در روستاي ملوند از توابع بخش عشق آباد برگزار مي شود، در طبس حضور خواهند يافت.


گفتني است: اين جلسه با مراسم معارفه "يوسف وهابي كاركنده" معاون فرماندار طبس و "سيداحمد حقاني ثاني" بخشدار عشق آباد همراه خواهد بود.

در دومين جلسه شوراي اداري سال 1390 طبس، ائمه جمعه و شوراهاي اسلامي شهرستان طبس حضورخواهند داشت.


اين جلسه ساعت 10 صبح روز سه شنبه 31خرداد1390 در 120 كيلومتري مركز شهرستان و در روستاي ملوند از توابع بخش عشق آباد برگزار خواهد شد.


"عزيز بهزادي" فرماندار طبس: هدف از برگزاري جلسات شوراي اداري شهرستان در روستاها را رسيدگي به مسائل مناطق دور دست و روستانشينان اعلام كرد و گفت: همانطوركه رييس جمهور محترم براي رسيدگي به مشكلات مردم به استانها ميرود، ما هم موظفيم كاستي هاي احتمالي را از نزديك و در جمع مردم حس كنيم و به آن رسيدگي شود؛ تا به اين صورت خواست مقام معظم رهبري در احقاق عدالت اجتماعي محقق گردد.


خبرتكميلي متعاقبأ  ارسال خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا